Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
DIETY
Jemy przed, jemy po. O posiłkach okołotreningowych

  Każda osoba uprawiająca jakiś sport doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że skuteczny trening wiąże się też z odpowiednio ułożoną, dobraną do indywidualnych potrzeb, dietą


DIETY
Kiedy otyłość nie jest wyborem

Otyłość to nadmierne nagromadzenie tkanki tłuszczowej w organizmie. Nadmiar kilogramów znacznie zwiększa ryzyko zapadalności na niektóre choroby metaboliczne m.in. choroby układ


DIETY
Skuteczne zamienniki cukru

Osoby aktywne fizycznie nie powinny w nadmiarze spożywać cukru. Tak naprawdę dobrze byłoby, aby praktycznie wyeliminowały go ze swojej diety. Na początku nie jest to jednak takie łatwe i ten


DIETY
Sposoby na nadmiar wody w organizmie

  Zatrzymanie wody w organizmie może objawiać się obrzękami rąk, stóp, kostek czy nóg. Obrzęki są wynikiem retencji wody w tkankach organizmu. Istnieje kilka przyczyn zatr


DIETY
PEGAN - NOWA DIETA ZNAJDUJĄCA CORAZ WIĘCEJ ZWOLENNIKÓW

Mnóstwo ostatnio słyszymy o diecie Paleo, jako tej niezastąpionej dla sportowców. Można powiedzieć, że jej rywalką wśród osób, dla których sposó


DIETY
Co robić, by wzmocnić odporność organizmu?

  Twoje pożywienie powinno być lekarstwem, a twoje lekarstwo powinno być pożywieniem" – to słynne słowa Hipokratesa, które także dziś niosą ze sobą ważny prze


DIETY
Tłuszcz vs. tłuszcz – jeden drugiemu nierówny

  Na samą myśl o słowie „tłuszcz” wiele osób robi srogą minę i natychmiast kojarzy je z czymś ohydnym, nieprzystającym do idei zdrowego stylu życia. Czy jednak


DIETY
Sekrety francuskiej diety

  Francuzi należą do narodów, które spędzają najwięcej czasu przy stole. Na ich talerzach nagminnie lądują tłuste kąski obficie polane masłem. Nie stronią od 


DIETY
Sezonowe warzywa i owoce

Na zewnątrz coraz chłodniej, zima nieśmiało zagląda do naszych okien, a promienie słoneczne coraz rzadziej wyglądają zza chmurki. Wydawać by się mogło, że jest to okres, w kt&o


DIETY
Przykłady najbardziej sycących produktów

Rodzaj spożywanej żywności decyduje o tym jak długo pozostajemy w stanie sytości. Przykładowo zjedzenie gotowanych ziemniaków czy miseczki płatków owsianych dłużej utrzymuje o


DIETY
Alkohol a trening

  Jeśli masz ochotę na piwo lub drinka zastanów się, czy jest to odpowiedni moment na jego spożycie. Często słyszy się, że piwo jest dobrym izotonikiem, a wypicie niewielkiej il


DIETY
Dlaczego nie możesz więcej schudnąć? – poznaj najczęstsze powody

Kiedy zaczynasz tracić zbędne kilogramy, organizm zaczyna się bronić. Proces odchudzania w pierwszej fazie jest łatwy - waga obniża się bez większego wysiłku. Jednak po dłuższym czasie st